Lista aktualności
Nabór na wolne stanowisko
Nadleśnictwo Pniewy ogłasza nabór na stanowisko Instruktor techniczny ds. administracyjnych
W naborze mogą brać udział pracownicy zatrudnieni w jednostkach organizacyjnych PGL LP, jak również osoby, z którymi stosunek pracy z jednostkami organizacyjnymi PGL LP został rozwiązany po dniu 2 kwietnia 2020 r.
- Organizator naboru:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pniewy,
ul. Turowska 1, 62-045 Pniewy; tel.: 61 29 10 559, e-mail: pniewy@poznan.lasy.gov.pl
- Minimalne wymagania kwalifikacyjne:
Wykształcenie wyższe lub średnie po stażu pracy.
- Wymagania fakultatywne:
- Preferowane wykształcenie wyższe po stażu pracy.
- Ukończony z wynikiem pozytywnym staż pracy w jednostkach organizacyjnych Lasów Państwowych.
- Znajomość Systemu Informatycznego Lasów Państwowych, w szczególności modułu ,,Infrastruktura” oraz ,,Gospodarka towarowa”.
- Znajomość klasyfikacji środków trwałych.
- Znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych pakietu biurowego MS Office (Word, Excel, Outlook).
- Prawo jazdy kat. B.
4. Od kandydata oczekuje się:
1) Wysokiej kultury osobistej,
2) Odporności na stres,
3) Umiejętności pracy pod presją czasu,
4) Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
5) Umiejętności organizacji pracy,
6) Odpowiedzialności i rzetelności,
7) Dyspozycyjności i dużej motywacji do pracy.
5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Administrowanie nieruchomościami zabudowanymi w zarządzie Nadleśnictwa. Nadzorowanie całokształtu spraw remontowo-budowlanych, budowlano-montażowych i inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi zasadami
w szczególności ewidencjonowanie zadań w SILP. - Prowadzenie całości spraw związanych ze środkami trwałymi, niskocennymi oraz ich ewidencji w SILP (przychód, likwidacja, sprzedaż, przekazanie, ewidencja kosztów remontów) zgodnie z polityką rachunkowości i przepisami ogólnie obowiązującymi.
- Prowadzenie ewidencji i dokumentacji dotyczących zakupów i zdjęcia ze stanu księgozbioru.
- Obsługa modułu świadczenia stałe w SILP.
- Wystawianie faktur VAT oraz kontrola merytoryczna.
- Prowadzenie zagadnień gospodarki mieszkaniowej:
- ewidencji zasobów mieszkaniowych,
- umów najmu,
- wnioskowanie do RDLP o zgodę na najem,
- protokołów zdawczo-odbiorczych lokali mieszkalnych – osad służbowych,
- protokołów okresowych przeglądów budynków,
- książek ewidencji budynków, pomiarów powierzchni i spisów wyposażenia
technicznego (SILP), - protokołów kwalifikacji i oględzin środka trwałego przeznaczonych do likwidacji.
- sprawy związane ze sprzedażą mieszkań.
- Współdziałanie w zakresie opracowania planu finansowo-gospodarczego,
a w szczególności:
- Współdziałanie w zakresie opracowania planu finansowo-gospodarczego,
- potrzeb i stanu zapasów oraz planu zaopatrzenia materiałowego,
- potrzeb oraz planu finansowo gospodarczego w zakresie utrzymania
administracyjnego obiektów na stanie Nadleśnictwa.- Dokonywanie comiesięcznych naliczeń amortyzacji środków trwałych oraz uzgodnień wartości środków z działem finansowo –księgowym.
- Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników w posiłki profilaktyczne, napoje, sorty bhp i umundurowanie, w tym rozliczanie zwolnionych pracowników z pobranej odzieży.
- Prowadzenie składnicy akt Nadleśnictwa oraz organizacja prawidłowego przekazywania dokumentów, likwidowania zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
- Sporządzanie wniosków dotyczących ubezpieczenia majątku Nadleśnictwa.
- Dokonywanie dekretacji rachunków.
Szczegółowy zakres czynności będzie ustalony po zatrudnieniu.
6. Oferujemy:
- Umowę pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, na czas określony 1 roku
z możliwością późniejszego zawarcia umowy na czas nieokreślony. - Wynagrodzenie według zasad wynikających z Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 29 stycznia 1998 r. z późniejszymi zmianami.
- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia.
- Świadczenia socjalne.
7. Wymagane dokumenty:
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (zajmowane stanowiska, okres pracy na określonym stanowisku) wraz z listem motywacyjnym. Wszystko opatrzone własnoręcznym podpisem.
- Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych opatrzony własnoręcznym podpisem (załącznik nr 1).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy oraz kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone własnoręcznym poświadczeniem za zgodność z oryginałem (oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej).
- Oświadczenia kandydata o zatrudnieniu w przypadku pozostawania kandydata
w stosunku pracy. - Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby niezbędne do realizacji procesu naboru (załącznik nr 2).
- Dane kontaktowe.
8. Termin i sposób składania ofert:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w wersji papierowej
w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
,,Nabór na stanowisko Instruktora technicznego ds. administracyjnych”
osobiście w sekretariacie Nadleśnictwa Pniewy lub przesłać na adres:
ul. Turowska 1, 62-045 Pniewy. Termin składania ofert upływa 08.01.2021 r.
o godzinie 14:00 (liczy się data i godzina wpływu do sekretariatu Nadleśnictwa Pniewy). Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone bez otwierania.
2) Oświadczenia, CV, list motywacyjny dołączone do oferty należy opatrzeć własnoręcznym podpisem. Dokumenty składane w formie kserokopii powinny zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata na każdej stronie dokumentu.
UWAGA
Do oferty należy dołączyć podpisany przez kandydata spis dokumentów zawierający szczegółowe wyliczenie dokumentów, z podziałem na dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych oraz dokumenty potwierdzające spełnienie dodatkowych oczekiwań pracodawcy, z podaniem ilości stron każdego dokumentu.
9. Informacje dodatkowe:
- Kandydaci spełniający wymagania formalno-merytoryczne i zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru.
- W przypadku złożenia kserokopii wymaganego dokumentu kandydaci zobowiązani są okazać ich oryginały przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.
- Do udzielenia informacji w sprawie naboru upoważniona jest w zakresie spraw pracowniczych p. Ewa Dziekoń - Kurowska, tel.: 61 29 36 441, w zakresie wykonywanych zadań p. Sebastian Rosik, tel.: 530 051 177, w godzinach 8:00-14:00.
- Tryb postępowania w procesie naboru określa ,,Regulamin naboru na wolne stanowiska pracy w jednostkach organizacyjnych RDLP w Poznaniu” będący załącznikiem do Zarządzenia nr 34/2020 Dyrektora RDLP w Poznaniu
z 6 października 2020 r. (załącznik nr 3). - Nadleśnictwo Pniewy informuje, że nie odsyła złożonych dokumentów aplikacyjnych.
- Dokumenty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wybrani, przechowuje się przez okres 30 dni od dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego, po tym czasie podlegają zniszczeniu.
- Termin rozpoczęcia pracy ustala się na dzień 01.02.2021 r.
- Miejscem wykonywania pracy jest biuro Nadleśnictwa Pniewy.